Διάρκεια : 9 ώρες
Ημερομηνίες διεξαγωγής : 8, 10, 12 Νοεμβρίου
Καθημερινές : 9:30 π.μ.- 12:30 μ.μ.
Early Bird : 160 € έως 1 Νοεμβρίου (Αρχική Τιμή 250 €)
Τρόπος Διεξαγωγής : Zoom
Διατίθεται πιστοποιητικό παρακολούθησης και πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό
Σε ποιους απευθύνεται :
Το σεμινάριο απευθύνεται σε Επιχειρηματίες, Διευθυντές, Προϊσταμένους, Team Leaders και Προσωπικό όλων των λειτουργειών και τμημάτων μίας επιχείρησης.
Σκοπός / Οφέλη Προγράμματος :
Η αποτελεσματική διαχείριση χρόνου αποτελεί το πιο κοινό πρόβλημα για τους εργαζομένους σε απαιτητικά εργασιακά περιβάλλοντα.
Το σεμινάριο δίνει την δυνατότητα στους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τον τρόπο που λειτουργούν και να εντοπίσουν τα σημεία που πρέπει να βελτιωθούν.
Ακόμη, παρέχει έναν πλήρη οδηγό με ξεκάθαρα βήματα και τρόπους ώστε η οργάνωση και η κατανομή του χρόνου να μετατραπεί από «πρόβλημα» σε πλεονέκτημα.
Ενδεικτική Θεματολογία :
- Οφέλη οργανωμένου Time Management
- Συνέπειες μη αποτελεσματικής οργάνωσης κι επιμοιρασμού του επαγγελματικού χρόνου
- Η έννοια του procrastination / αναβλητικότητας και τρόποι αντιμετώπισης
- Προσωπική Οργάνωση, διαμόρφωση Personal Agenda, προγραμματισμός
- Αναβλητικότητα: μεθοδολογία αποφυγής
- Ατομική και Επαγγελματική Στοχοθεσία: έννοιες αλληλένδετες
- Προτεραιοποίηση
- Θέσπιση ορίων
- Προφορική Επικοινωνία: do’s and don’t’s για εξοικονόμηση χρόνου
- Ανάθεση Καθηκόντων, καταμερισμός αρμοδιοτήτων
- Στρατηγικές Οργάνωσης & Τάξης του Χώρου
- Proxemics: διαμόρφωση του επαγγελματικού μου χώρου για βέλτιστη απόδοση
- Βιορυθμός: ενισχύοντας τον οργανισμό μου μέσω της κατάλληλης διατροφής, της ορθής αναπνοής και της ενυδάτωσης
- Αντίληψη του επαγγελματικού μου εαυτού: peak hours, energy supplies
**Στο σεμινάριο εμπεριέχονται case studies και παραδείγματα, τα οποία είναι αρκετά βιωματικά και προσαρμοσμένα στις ανάγκες των συμμετεχόντων.