Παρέχονται :
- Βεβαίωση παρακολούθησης
- Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό
Διάρκεια Σεμιναρίου : 3 ώρες
Τρόπος Διεξαγωγής : Zoom
Σε ποιους απευθύνεται :
Το σεμινάριο απευθύνεται σε Team Leaders και Προσωπικό όλων των λειτουργιών και τμημάτων μίας επιχείρησης.
Σκοπός του προγράμματος :
Η αποτελεσματική διαχείριση χρόνου αποτελεί το πιο κοινό πρόβλημα για τους εργαζομένους σε απαιτητικά εργασιακά περιβάλλοντα. Το σεμινάριο δίνει την δυνατότητα στους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τον τρόπο που λειτουργούν και να εντοπίσουν τα σημεία που πρέπει να βελτιωθούν. Ακόμη, παρέχει έναν πλήρη οδηγό με ξεκάθαρα βήματα και τρόπους ώστε η οργάνωση και η κατανομή του χρόνου να μετατραπεί από «πρόβλημα» σε πλεονέκτημα.
Το πρόγραμμα συνοπτικά:
- Tα σημάδια έλλειψης Τime Μanagement
- Όταν αυξάνεται η δουλειά και δεν μπορούμε να προσλάβουμε κόσμο, τι κάνουμε ;
- Μέθοδοι καταγραφής και αξιολόγησης του που πάνε οι χρόνοι ;
- Ημερήσιο πρόγραμμα & διαχείριση προγραμματισμού
- Προτεραιότητες, επείγοντα και σημαντικά θέματα
- Τα έκτακτα θέματα που μας καταστρέφουν τον προγραμματισμό
- Οι κλέφτες χρόνου και οι μη παραγωγικές εργασίες
- Οι προβληματικοί χρόνοι και οι προβληματικές διαδικασίες. Πώς τα εντοπίζουμε ;
- Τime Μanagement & SMART Στόχοι
- Αποτελεσματικά Meetings – Γιατί συνήθως αποτυγχάνουν ?
- Πως μετράμε την απόδοσή μας ;
- Η έννοια της αναβλητικότητας και τρόποι αντιμετώπισης
- Η τέχνη της ανάθεσης καθηκόντων και του καταμερισμού αρμοδιοτήτων