Βελτιώστε τη Λειτουργία της Επιχείρησης : Επιχειρησιακός Ανασχεδιασμός και Λήψη Αποφάσεων

Βελτιώστε τη Λειτουργία της Επιχείρησης : Επιχειρησιακός Ανασχεδιασμός & Λήψη Αποφάσεων

Διάρκεια : 9 ώρες 

Τρόπος Διεξαγωγής : Zoom 


Διατίθεται πιστοποιητικό παρακολούθησης και πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό 


Σε ποιους απευθύνεται :

Επιχειρηματίες & Γενικούς Διευθυντές, Διευθυντές / Προϊσταμένους / Team Leaders όλων των τμημάτων, Μέλη οικογενειακών επιχειρήσεων, Στελέχη που επιθυμούν να κατανοήσουν την σημαντικότητα και τις μεθοδολογίες αναδιοργάνωσης και διοίκησης

 

Σκοπός / Οφέλη Προγράμματος :

  • Να αναπτύσσετε πρωτοβουλίες Σχεδιασμού & Οργάνωσης
  • Να εξοικονομείτε πόρους ή να τους αξιοποιήσετε στο μέγιστο
  • Να ανα-σχεδιάζετε και αναθέτετε τομείς ευθύνης, ρόλους, αρμοδιότητες,
  • Να αξιολογείτε και αναθεωρείτε προβληματικές διαδικασίες
  • Να εφαρμόσετε τις αλλαγές
  • Να βελτιώνετε συνεχώς τις επιχειρησιακές σας λειτουργίες
  • Να επικοινωνείτε με τους συνεργάτες σας τα σχέδια δράσης και να παρακολουθείτε την πορεία τους
  • Πως να έχετε ικανοποιημένους συνεργάτες 

 

Ενδεικτική Θεματολογία :

  • Περί οργάνωσης

    • Οι διαφορετικές ανάγκες Οργάνωσης ανά τμήμα / λειτουργία
    • Οι 5 πυλώνες της οργάνωσης
  • Περί ανα-διοργάνωσης

    • Πώς καταλαβαίνω ότι όντως χρειάζομαι αναδιοργάνωση ;
    • Από την προβληματική οργάνωση στην ανα-διοργάνωση
    • Γιατί τελικά, για τα προβλήματα, τα λάθη, τις καθυστερήσεις, τις παραλείψεις, πρώτα φταίει η οργάνωση και μετά οι άνθρωποι ;
    • Που χάνονται οι χρόνοι ; Γιατί το 40% – 50% του διαθέσιμου χρόνου μας είναι αντι-παραγωγικό γεμάτο προβλήματα και άσκοπες εργασίες ;
    • Οι 6 σημαντικοί παράγοντες της ανα-διοργάνωσης
    • Ποια η διαφορά του προβλήματος με το σύμπτωμα ;
    • Πως ανακαλύπτουμε, αναδεικνύουμε και πως αξιολογούμε το πρόβλημα ; Τα προβλήματα δεν είναι πάντα κακά
    • Μέθοδοι ανάλυσης και αξιολόγησης του εσωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης
    • Τα εμπόδια και οι λακκούβες κατά την διαδικασία αλλαγής. Πως τα προσπερνάμε ;
    • Τυπικές Μεθοδολογίες και Πρότυπα Βελτίωσης Διαδικασιών
  • Η Οργάνωση και η Διοίκηση

    • Παράγοντες αποτελεσματικής οργάνωσης ανά τμήμα
    • Παράγοντες αποτελεσματικής δια-τμηματικής οργάνωσης μέσω των δια-τμηματικών διαδικασιών
    • Στυλ Διοίκησης & Οργανογράμματα
    • Θέσεις, ρόλοι, τομείς ευθύνης, σημεία ελέγχου
    • Τα βήματα βελτίωσης των διαδικασιών. Πως κτίζουμε αποτελεσματικές διαδικασίες ;
    • Σχέδια δράσης και διεργασίες
    • Πως οι στόχοι (εταιρικοί, τμημάτων, ατομικοί) και το σχέδιο επίτευξής τους εξαρτώνται από την οργάνωση της επιχείρησης
    • Οι ευθύνη των Προϊσταμένων – Σκεφτείτε συλλογικά
    • Συμβουλές BPI – Business Process Improvement (βελτίωση επιχειρησιακών διαδικασιών)
    • Πως η καλή οργάνωση αναπτύσσει τους ανθρώπους μας ;
    • Παρακολούθηση της απόδοσης της διοίκησης και της οργάνωσης
    • Μέθοδοι μέτρησης της αποτελεσματικότητας της οργάνωσης
  • Περί Οργάνωσης και επικοινωνίας

    • Μπορείτε να δημιουργήσετε το καλύτερο κλίμα ;
    • Εντοπίστε τις καταστροφικές προκαταλήψεις
    • Καθορίστε τους στόχους της λήψης απόφασης
    • Δια-τμηματική επικοινωνία / συνεργασία
    • Δημιουργήστε νέες ιδέες
    • Ενθαρρύνετε τον εποικοδομητικό διάλογο
  • Διοίκηση και Λήψη Αποφάσεων

    • Για ποια θέματα αποφασίζουμε ; Και ποιος αποφασίζει για κάθε ένα από αυτά ;
    • Καθορίστε τρόπους λήψης απόφασης & δημιουργείστε ιδέες. Διαδικασίες λήψης αποφάσεων
    • Επικοινωνία και υλοποίηση της απόφασης
    • Το δέντρο των αποφάσεων
  • Η οργάνωσή μας και οι πελάτες μας / προμηθευτές / άνθρωποί μας

    • Πως μας επηρεάζει ο (καλός ή κακός) βαθμός οργάνωσης που έχουν οι πελάτες μας και οι προμηθευτές μας ;
    • Τα οφέλη της αποτελεσματικής Οργάνωσης και Διοίκησης στους ανθρώπους μας, στις πωλήσεις και στα οικονομικά μας
  • Μετά την οργάνωση, τι έχει σειρά ?

  • Όποιος βιάζεται, και δεν έχει καλό σχέδιο, ….. σκοντάφτει !!

  • Παραδείγματα & Case Study

 

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

    Σας βρήκα μέσω:

    Πολιτική απορρήτου

    Αποδέχομαι όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου, σύμφωνα με τη νομοθεσία GDPR.