Συμπληρωματική Πώληση & Εξυπηρέτηση Πελατών

Συμπληρωματική Πώληση & Εξυπηρέτηση Πελατών

Το πρόγραμμα συνοπτικά :

  • Τι θέλει ο πελάτης σήμερα
  • Φιλοσοφία εξυπηρέτησης με εστίαση στον πελάτη
  • Η σημασία της ομοιογένειας στην εικόνα και στη συμπεριφορά
  • Η σημασία της επιστροφής του πελάτη και της δημιουργίας πιστών πελατών
  • Εικόνα και χαρακτηριστικά εργαζόμενου στην επικοινωνία με τον πελάτη
  • Επαγγελματισμός και θετική ψυχολογία
  • Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία
  • Τηλεφωνική επικοινωνία
  • Ανθρώπινες και επαγγελματικές ανάγκες των πελατών
  • Ψυχολόγηση πελάτη και διάγνωση πραγματικών αναγκών
  • Η τέχνη της αποτελεσματικής ακρόασης
  • Το πολύ-εργαλείο ‘Ερωτήσεις’
  • Σωστή γνώση των προϊόντων και των υπηρεσιών που παρέχετε
  • Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που διαθέτετε
  • Ο αποτελεσματικότερος τρόπος παρουσίασης και προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών – η έμφαση στα οφέλη και στο κέρδος για τον πελάτη
  • Cross-selling (συμπληρωματική πώληση) και up-selling (αύξηση αξίας πώλησης)
  • Δημιουργία πρόσθετης αξίας στον πελάτη
  • Επαγγελματικός χειρισμός αντιρρήσεων
  • Αντιμετώπιση προβλημάτων και παραπόνων
  • Συνηθισμένες τύποι πελατών και πώς θα τους χειριστείτε

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

    Σας βρήκα μέσω:

    Πολιτική απορρήτου

    Αποδέχομαι όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου, σύμφωνα με τη νομοθεσία GDPR.